Aug 27, 2009

HARI MERAH SEDUNIA

Kadang2 kita tak terperasan pon yang hari tu semuanya sedondon. Aku kalau gi keje kalu blh taknak sama kaler ngan Muz, hehehehehe. Sebab kang dia cakap aku ikut dia nyer kaler baju. Tapi nak buat camna tersama gak sekali sekala. Kalau jalan2 ngan family memang biasalah matching2 camtu kan.
Duk kat umah pon sama gak, sometimes anak2 sama kaler ngan Bibik. Tapi hari nih baru perasan Abi ngan anak2 sama kaler. Merah tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Abi sibuk main2 ngan anak aku tukang snap pic ajalah. Mau aku nak interframe muka aku yang tak lawa nih. Heheheheh. Malu ler.
Biasalah kalau 3 beranak ni duk sama, mmg kecoh umah dibuatnya. Keje geletek si Kimi coz seronok dengar dia gelak. Hilang stress oooo bila dgr.
Giliran Ajim plak kena geletek. Kimi tumpang pandang dari jauh tuh. Tunggu ler kejap lagi Abang Long kenalah ngan Kimi.

Kimi pon tumpang sekali kacau abang long dia. Siap pegang kepala abang dia tu.

turn abang plak kacau adik.

No comments:

Post a Comment