Mar 5, 2010

GILA BACA NOVEL

Kadang-kadang hobi lama aku datang menjenguk gak skali skala. Almaklumlah skang ngah bz sesangat mana ada masa nak buat keje yang sangat berfaedah ni. Since aku malam-malam ada sindrom tak boleh tido plak, aku amik keputusan baca buku. Bila keje lain dah siap aku boleh layan baca novel sampai 2-3 pagi. Dis week saja aku dah habiskan 4 biji novel yang aku pinjam ngan opismate. Ada lagi 2 biji nak aku abiskan weekend ni. Kata MIL aku, tu hobi yang bagus tapi jangankan ikutkan hati sangat coz badan nak kena rehat gak. Baru bb sihat. Betul,betul,betul. aku percaya semua tu coz bila aku bangun pagi aku ngantuk sesangat. Pukul 6 baru boleh bangun tidoooo. Letih plak tuh. Tapi satu yang aku perasan... kaki aku tak cramp lagi dah. Maybe sebab aku tido tak lama sangat. Malaslah nak hapdet coz pic tak boleh upload. Poblem aja manjang.

No comments:

Post a Comment