Jan 30, 2009

TAMAN TASIK TITIWANGSA

Apa yang best ngan Tasik ni? Salah satunya tempat aku jejalan ngan anak2 hujung minggu. Mana lagik nak pegi kalau tak kat sini. Aku dah naik muak tgk playground kat KLCC tuh sebenarnya. Since playground baru kat Tasik Titiwangsa nih dah siap aku pon heret anak2 pegi lepak kat sini pulak. Boleh tahan gak cantiknya. Mau tak cantik, still baru lagi playground ni.
Ajim pon suka kat sini tapi he prefer yang kat KLCC sebab ada swimming pool skalik. Lepas main2 boleh terjun kat pool plak sejukkan badan. Aku ni plak malas nak gi KLCC bukan apa tau, mahunya aku nampak Isetan, Parkson and macam2 kedai yang ada kat situ, meroyan plak aku nak shopping kang. Takkan nak tengok aja kalau dah sampai kat situ. Other way kalau tak nak kasik aku nyer keinginan shopping tu, jangan bawak duit banyak2, atm kad pon jgn bawak, IC saja yang patut ada dalam beg. Barulah aku tak shopping.
Tengok camna Kimi duk dalam tunnel nih, ingat macam kat umah aja dia. Siap boleh baring2 and tepuk2 lagik tunnel tuh.
Ajim time nih boleh plak dia cakap ngan aku. Ibu , Ajim boringlah naik ni, cam Kimi aja. Tak besh arrrrrrrrrr.
Nampak muka Kimi tuh, cam tak excited aja duk kat sini tau. Bz nak cari abang dia yang dah hilang tak tau gi mana dah masa ni.
Ajim and Kimi. Masa naik slide nih, muka kimi suspen aja. Pastu nak pulak dia jerit2 nak naik lagik.

No comments:

Post a Comment