Jan 14, 2009

APA YANG BEST KAT ZOO????

Kenapa orang suker pegi Zoo???? AKU TAK SUKER....
Aduhai sebenarnya tempat yang paling aku nyampah nak gi tuh dia ZOO Negara ler. Sebabnya
1) Busuk Sangat
2) Luas Tuh, tak larat nak jalan
3) Asik2 itu aja yang ada, rimau (ops Tiger kata Ajim), Elephant, Giraffe and the gang ler.
4) Tak menarik sangat pon, takder apa utk kita nih. Yang tua-tua ni lah. Takat Animal tuh baik aku tgk kat animal planet aja. Tapi Ajim siap sound aku tuh... Ibu nih apalah, real baru besh tgk.
5) Tak der pat makan yang besh.
6) Ramai owang sesangat. Tahu ajalah time pegnan nih manalah aku suka tempat ramai2 orang, rimas woooo.
Satu hari di bulan Februari tahun lepas aku telah dipaksa oleh Ajim ngan Abi untuk ke Zoooo negara,. Hampeh tul. Puas aku ngelak tuh. Kena gi jugak. Mahunya aku pegi ngan perut ngah memboyot (Masa tuh ngah pegnan Kimi 8 bulan dah ). Tapi disebabkan Ajim dah nangih2 nak gi jugak tgk elephant tuh...aku ikutkan ajalah.
Layan Pic tuh tapi abaikan perut aku yang beso sangat. Buruk weih upa aku masa pegnan.
Ajim saspen aja muka tgk Giraffe ngan elephant tuh. Apalah jakun sangat ko nih dik. Wat malu Ibu aja. Dah nak balik baru nak senyum.

No comments:

Post a Comment