Jan 2, 2009

2009 AKHIRNYA TIMBUL GAK

Pejam mata, pastu tutup mata last2 aku tertido gak. Dalam duk semangat nak sambut tahun baru blh plak aku terlena. Sedar2 aja dah ktung ktang, prang prung bunya bunga api ngan mercun. Kalau dari tingkat atas umah aku mang nampak clear bunga api dari KLCC tuh.
Aku tersedar pon coz Kimi duk merengek bising sangat kot dengan bunyi mercun tadi. Wahhhh.. Dah tahun baru rupanya. Sekejap aja aku rasa tahun 2008 tuh, dah 09 plak. Bukak diari baru nih jawabnya. Apa yang aku dapat / achieve tahun 2008???
1. My baby Ariff Hakimi lahir.
2. Involve with ISO 28000:2007. That's mean keje bertambah.
3. Ada increament gaji skit.
4. Pindah umah yang lebih selesa, lebih besar n ada privacy.
Tahun 2009 nyer azam
1. Nak beli rumah .. landing property for my small family nih at least Single Storey.
2. Nak beli kete besar skit at least KIA Citra walaupun aku minat sesangat nak Hyundai Trajet.
3. Nak buat bisnes sendirik ngan Muz maybe kat Terengganu walaupun aku n family kecik aku nih duk kat KL.
Azam apa agaknya tahun nih???

No comments:

Post a Comment