Jan 31, 2009

Ajim n Kimi at KLCC Park

Alangkan aku malas nak jejak kaki kat KLCC tuh akhirnya last weekend aku kena gagahkan kaki temankan Ajim ngan Kimi gi mandi manda kat sana. Stress giler bila aku pandang kiri kanan org duk bimbit paper bag (Nak Shopping Gak). Tapi apakan daya yang aku boleh buat pandang ajalh. Muz dah gelak2kan aku. Mula2 bawak Kimi gi mandi coz Ajim nak main kat playground. So aku lepaskan Ajim ngan Bibik dia dulu (Bibik tapi muda lagik ler , baru 34 umur bibik aku tu). Kimi duk layan jiwa dalam pool tuh tapi dia cam takut skit sebab ramai orang sangat tak mcm kat umah Muz.
Kimi siap merangkak cam kat umah aja. Rileks aja aku tgk.
Pastu aktiviti seterusnya, ke playground. Layan ajalah gambarnya. Yang penting aku bahagia ngan family kecik aku ni.

Wajah kepenatan Ajim ni. Dahaga lah Ibu, dah puas lari sana sini.

Tengok Kimi Protes tak nak balik, taknak duk dalam stroller. Siap jerit kat semua orang.

PESANAN UNTUK DIRI SENDIRI. JAUHILAH KLCC UNTUK SEMENTARA WAKTU.

No comments:

Post a Comment