Jan 21, 2009

Sambut besday tiap kali balik kampung

Anak sapalah nih yang tiap kali balik kampung aja, mesti nak potong kek sambut besday dia. Adus, pening kepala aku dibuatnya. Tiap kali balik kampung aja mesti nak potong kek.

" Besday ajim kan Ibu jadi kenalah potong kek".

" Pegilah beli kek kat Ajim".

" Share ngan Kimi tau".

Senang betul hati ko Ajim main arah2 aja nak beli2 kek tiap kali tu. Tak kuasalah aku nak beli kek tapi nasib ko ler Ajim , Mak We ko ada . Rajin nak ngabihkan duit kat ko belikan itu ini. Kakak aku yang sorang ni memang selalu belikan Ajim toys tak kiralah beskal ker, robot2 ker janji Ajim suker. Maklumlah dulu Ajim nilah satu2 nya anak teruna kat dalam family aku (anak buah aku yang lain semua pompuan). Semua pakat duk layan Ajim ajalah. Now dah ada Kimi, takderlah full attention kat Ajim aja.
Layan pic Ajim ngan kek2 nya.
(Aku stress coz x blh nak upload pic nih, dari semalam lagik aku try)

No comments:

Post a Comment