Jan 21, 2009

I LIKE THIS PIC

Ajim duk menyengih. Kimi duk kat belakang dia layan diri.
Kimi suka buat muka manja camni. Nampak gigi dia dua batang tuh.
Ajim ngan Kimi pepagi lagi dah bangun main dua orang kat atas katil. Aku bangun nak siap2 gi keje dorang pon join sama bersiap ligan katil tuh.
Bila tengok pic anak2 kan mesti rasa nak senyum sensorang. Pehal ngan aku nih? Sewel? Mereng dah ker? Tapi aku rasa semua mak2 kat dunia kalau tgk pic anak2 ngan gelagat dorang yang macam2 mesti senyum sensorang gak cam aku ni. Normal ma.
Tapi tuh lah, aku mang pon dah lekat tebiat sebelum start keje mesti tgk pic budak2 nih dulu baru nak cari idea mana nak mula keje. Mau amik 30 minit tu. Sungguh tak produktif aku, rugi kompeni bayar gaji aku camtuh aja. hehehehe.
Sebelum pi keje, bangun jer dari tido aku mesti gatal tangan nak take pic budak berdua nih. Saja jerlah kot2 ada yang aku nampak different ngan dorang ker kan, yang aku tak nampak semalam. Nak gak belek2 kan budak2 nih almaklumlah dorang duk ngan bibik aja kat umah. Aku tak pantau pon except Mama aja yang jenguk sekejap2 tghr tu. (Ada gak tak percaya kat bibik aku tuh, padahalnya punyalah dia sayang kat budak kecik berdua nih).