Jul 20, 2009

PIGMENTS PAC

Ni dia pigments PAC yang aku beli ngan Red tuh. S 17. Abaikan gambar aku kat belakang tuh. Buruk benor upa coz tgh peknen kan Kimi. GEMUKKKK
Sesungguhnya dan sebenarnya aku nih mmg ler silent reader http://redmummy.com/ tuh. Silent mmg silent sesangat. I love to read all the story about Red ngan small familynya (now dah besar coz ada reddy skalik). Tambah2 lak si Red slalu sangat tunjuk pasal make up2 nih. Aku mmg bertambahlah suker.
Lately plak Red asyik ler promote memacam kat http://redmummy.com/ cam ari nih gak. Sajalah tuh nak suh aku rembat lagik satu Pigments Pac tuh. Nak jadikan cerita early Julai baru nih ada ler Red open pre-order for PAC, apalgi aku dendiam aja order satu S17. Without cakap kat hubby aku. Hehehehehe. Kalau cakap kang mahu kena marah coz dis month banyak nak pakai duit. Almaklumlah trip balik kampung every weeks. Kering kontang kang kalau tak budget betul2.
Last monday kot, adalah Sirman antau email suh pick pigments tuh tapi aku takder kat kampung. So kena wait till Rabu or Khamis baru blh bayar and amik. Aku plak jenis selagi tak bayar selagi tulah rasa tak senang duduk. Duit orang tuh. Pas bayar semua dah... Taraaaa hari Sabtu , zass gi VA amik. Wahhhhh, very nice ler. Nanti sat aku tempek pic nyer. Yang letak kat mata aku takder lagilah aternya aku kan ker low profile. Manjang gambo anak aku aja.
Apapon, mmg senang shopping ngan Red nih.

No comments:

Post a Comment