Jul 8, 2009

NAIK FERI

On the way to Sg. Petani, Abi dia saja jer nak ajak budak2 naik feri especially Ajim yang nak naik big ship macam The Ship kat Batu Feringghi tuh. Kesiannya Ajim, pestime naik feri , nyerlah dia kecut perut. Masa keta masuk dalam feri dia okay lagik, tapi bila ajak dia kuar, siap jerit lagik. "Ajim takut, Ajim takut" ...hehehehehe. Buat malu aja anak jantan aku yang sorang nih. Kimi gak muka ileks aja. Yerlah dia kan suka angin kuat2 kena muka dia. Dia bolehlah gelak. Tuh dalam doktor cakap kena demam campak. Patutnya tak boleh kena angin laut, nanti Kimi lagik miang and gatal badan dia.
Abis semua rambut2 aku kena tiup angin, dah cam rupa nenek kebayan dah aku rasa. Mana mahunya aku nak tempek gambo aku dalam nih. Gambo anak2 aku adalah ngan hubby. Layan gambo ajalah yer. Malas nak citer pon.
Muker takut aja Ajim nih. Pegang tangan Abi kuat2 takut jatuh dalam laut.

Ajim dah tak takut sangat dah. Cam okay ajalah Ibu. Syok aja kena angin laut nih.

Barulah steady skit tuh pun tangan Abi tak gak lepas2. Penakut. Kata Ultraman.

1 comment: