Apr 17, 2009

ENTRY TAKDER GAMBO

Sekarang entry semua takdok gambo yer disebabkan card reader sudah takder. Nanti2 aku carilah kat mana card reader tuh duduk atau kat mana aku balingkan ari tuh. Dalam lemari bawah pon takder kat atas pon takder. Dah tua dah aku nih upanya.
So, sementara waktu nih takder pic Ajim and Kimi yang latest. Ajim mmg takder until next month coz dia duk kat Terengganu nun. Rindulah plak aku kat kecik nih... Takder kawan nak gaduh dah nih. Balik umah pon sunyi aja. Baru kol malam tadik Ajim bising2 nak balik KL. Ajim nak balik KL ler Ibuuuuu. Aduh tersentuh hati aku nih. But promise aku kena keep gak. Jadik kena bersabar until next month.
Kimi cam biasa ajalah, still duk ngan my mother in law until bibik balik bulan depan. Jalan pon takmo lagik. Malas betul budak nih. Takper nanti bawak gi playground baru excited nak jalan cam orang lain.

1 comment:

  1. hai ibu ajim n kimi..thanks for the vote;)

    jom exchange link :)

    ReplyDelete