Apr 21, 2009

AHAD YANG BIZI

Ahad yang kutunggu muncul gak akhirnya. Ingatkan bolehlah aku bergolek-golek atas katil sampai pukul 9,10 ker. Mana mungkin aku blh tido lena camtu selagik bibik tak balik. 1 month to go until bibik balik sini. Pagi2 lagik nak kena bangun siapkan Kimi nyer stuff masukkan dalam bakul siap2 coz plan nak gi park kat KLCC. Masakkan porridge untuk Kimi dah amik masa aku almost 1 hour. Pastu nak gi kedai plak beli bekpes 4 me, Muz an Achu. Pack everything and rest kejap before start iron baju yang berlambak tuh. Siap semua tengok2 jam dah pukul 10.00 pagi. Mana nak gi KLCC kalau camniiiiiiiiiiiiiiii . Dah lambat dah nak gi, dah panas kat luar tuh. Stress ler ngan Muz mandi pon tak siap lagik. So KENSELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL gi KLCC.
Around 12.00 siapkan Kimi coz nak gi lunch kat Cozy House, Great Eastern Mall yang tak sampai 5 Kimi dari umah aku nih. Tapi coz of Muz dah lambat pukul 12.30 baru blh gerak dari rumah. Aku selalu cakap ngan Muz , bersiap mengalahkan pompuan jer. Aku pon tak camtu , make up berbagai ler. Huh. Sampai sana plak nak kena tunggu turn sebab ramai orang sangat kat sana.... Tunggu lagi. Sian Kimi gi mana2 pon dia nyer food sama aja, porridge tuh gak yang dia kena makan. Pastu gi Ampang Point saja singgah tgk kot ada apa2 yang berkenan nak belikan untuk Kimi. Seluar semua dah tak boleh nak pakai, dah pendek dah ngan dia. Sian anak Ibu nih, semua nak kena beli baru. Takder yang berkenan maksudnya aku nak kena gi KLCC gak shopping for Kimi n Ajim (Ajim mesti kena belikan skalik baru adil). On the way nak gi KLCC my MIL lak call kata petang nih nak keluar bawak my FIL gi Park kat KLCC tu, jalan2 amik angin. (Angin apa lagik nak amik, kan mmg dah ada kat sekeliling nih).
So, KENSEL LAGIK GI KLCC tghr nih, petang kang baru pergi ngan semua orang. It's mean my MIL, FIL, SIL and another SIL with her husband, 3 sons and me with Muz, Kimi and Achu. Ramainya... camna nak shopping nih. Malaslahhhhh camni.

1 comment:

  1. xpela..g ngn MIL n kaum kerabat lagi meriah..ekeek:D
    waa pack btol hari anda..hehehe:p

    ReplyDelete