Apr 22, 2009

BILA AKU LETIH

Bila aku letih dengan keje kat opis apa yang patut aku buat agaknya??? Balik umah tido ker???? Amik cuti ker???? (Camna nak amik cuti kalau keje melambak). Carik assistant sorang kat aku boleh tak?????
Kadang2 rasa cam nak menangis pon ada gak bila pikirkan balik ngan keje skang nih. Semuanya nak cepat tapi bukannya dapat apapon. Bayangkanlah keje yang dulu 3 orang buat aku nak kena buat sensorang... Mahu pengsan tuh. Kadang2 bila balik umah tangan2 aku nih rasa cam kaku aja coz banyak sangat nak kena sign, check and type semua keje2 tuh masa kat opis.
Tapikan tangan aku taknak kaku plak bila ngadap tenet nih. Ajaib betul aku rasa. Heheheheh

1 comment:

  1. hahahaa..tu namanya blogger tegar..bkn ngdap tenet je..especially bila buka blog kan..tgn gerenti xkaku..ekekek:D

    if i were u...bila dh letih..zzzzzzz:p

    ReplyDelete