Sep 16, 2009

SHOPPING SAKAN AJIM NGAN ABI

Disebabkan aku dalam keadaan tak tentu arah skang nih, asik2 nak uwek kat sana, uwek kat sini, urusan membeli kasut raya for Ajim diserahkan sepenuhnya pada Abi dia sepenuhnya. Pas bukak posa, siap mandi2 Ajim ngan Abi pon gerak ler gi KLCC yang memang jadi tempat shopping kitorang. Senang nak parking, banyak pilihan.
Pilihan semuanya ditangan Ajim ngan abinya. Pandai2 doranglah nak beli apa pon coz Ibu takdak malam nih. Memang tak larat betul nih, kalau idak mana aku nak lepas peluang shopping yang jadi hobby aku tuh. Aku duk umah uwek, uwek aja. Depa dua beranak syok nyer shopping. Huh. Tahan ajalah Ina oiiii. Nasiblah Kimi dah tido awal2 lagi. Aku pon bolehlah layan diri kejap. Bibik plak nak kuar gi kedai. Aku asyik nak muntah plak. Kimi tido kat hall lagik, asyik ler aku berlari naik turun tangga coz muntah tak henti2. Seksanya.
Bila Achu siap mandi baru aku boleh muntah puas2. Sakit badan tak usah citerlah. Siap kuar airmata lagik aku menahan kali ni. Makan pon tak malam ni sebab tak boleh nak telan apapon. Asyik2 kuar aja apa aku makan. Tak larat ooooo. Abi plak call kata lambat coz jalan jammed kat Jalan Ampang tuh. Ajim sibuk duk menceceh citer dia beli kasut, beg duit, botol air, ada toys lagik. Tak sempat2 nak citer gak. Sekangkang kera aja pon amik masa kat sejam nak boleh sampai umah. Teruk ooo macam nih.
Dalam pukul 10.30 baru sampai umah Ajim ngan abi. Mak aih bukak2 aja pintu, Ajim tak sabar dah nak tunjuk semua barang yang dia beli. Semuanya Ajim punya. Habis berterabur dia nyer plastik bag tuh. Clarks shoe for Ajim saja dah RM 168.00 per pair dia nyer harga. Mak aih mahalnya kasut Ajim. Complete ngan beg duit Superhero, buku superhero, botol air superhero. Toys lagik. Siap cakap lagik, Abi banyak duit beli semua kat Ajim. Ibu ngan adik Kimi takder. Lain kali Abi beli. Kemain eksyen ngan Ibu budak kecik nih.
Semua barang dia pilih sendiri, bayar pon sendiri gak. Nasib baik baju2 dia semua dah beli. Tu pun aku hutang satu seluar kat Ajim lagik. Pas rayalah baru beli. Kena tengok budget gak. Nak kena simpan duit skit nih coz tahun depan lagik sorang nak kuar plak. Semua kena pk tuh. Esok2 aku masukkan pic barang2 yang Ajim shopping .

No comments:

Post a Comment