Mar 17, 2009

Bila Aku Stress...

Balik rumah nak tido serba tak kena. Nak makan pon tak berapa nak selera. Apalah dah jadik ngan aku nih skang. Semuanya pasal keje kat opis tuh yang tak habis2 ngan masalah. Sejak staff yg kena vss takder , Tuhan aja yang tahu camna aku rasa. Semuanya serba tak kena. Aku nak buat keje semua tak jadik. Lepas satu masalah, satu masalah timbul. Mahu aku tak stress.
apa yang patut aku buat????
1) Berdiam diri ke.
2) Bising2 kat boss pasal keje banyak. Pastu confirm aku kena tala ler jawabnya.
3) Buat aja keje aku tu mana yang tak siap letak aja tepi. (Jawabnya ada yang tanya, banyak sangat ker keje ko skang Ina?) .
4) Orang lain nyer keje biarkan aja dulu. Buat yang mana penting.
5) Wahhhh... stress sangat nih.
Apa perasaan korang agaknya kalau orang lain nyer salah pon ko kene marah. Orang yang buat salah tuh takder sapa2 pon nak marah, boleh duk rileks2 lagik. Mentang2lah dah nak cuti ........ kemain lagik.
Pastu ada plak sekor (ish, orang mana blh cakap sekor kan) sorang staff aku nih buat cerita cakap aku camtu, camni... Bengang tul aku dibuatnya. Kalau aku tak bagus takkan GM aku nak tinggalkan aku sorang aja kat office nih. Sendiri mau ingatlah. Skit2 ngadu, skit2 ngadu. Mau aku tak bengang. Dahlah bawak cerita yang tak betul..
Apatut aku buat ngan minah ni??? Nak serang dia ker?? Marahkan dia ker?? Hantar email???? Ugut dia??? atau last skalik kerat aja lidah dia tuh suka buat cerita sangat...
AKU SANGATLAH STRESS SKANG NIH...

No comments:

Post a Comment