Mar 6, 2009

TAKDER HATI NAK KEJE

Sejak last week lagik aku macam takder hati nak keje. Semuanya coz of aku bengang nak kena buat banyak keje skang nih. Sejak ekonomi merudum nih punyalah teruk ekonomi company aku skalik terjejas. So, top management decide terpaksalah cut cost to cover macam2 lah. Salah satu caranya ialah cut OT for admin staff, cut claim, cut driver and armed guard nyer OT and many more.
Last week adalah kemuncak segalanya... cewah.. masa tuh aku cuti balik kampung 23 & 24th February . Last2 aku terima berita my dept will close...What a big suprise for me. Tiba2 aja jadik camtu. On 25 tu aku pon pi ler office cam biasa aja, barulah kuar cerita... left aku ngan purchasing officer aja. My Senior Manager n My Manager pon kena out. Adeh sakit kepala den nih. Camna aku nak handle semua keje. My GM senang jer cakap.
Dont worry Salina you can do it. I'll find someone to help you kay.
Cakap cam senang kan tapi burden tuh aku gak yang nak kena tanggung. Memang ler assistant aku still ada tapi dia plak dah nak cuti bersalin plak. Lagi tambah sakit aku nih. Aku kena stay sampai pukul 7.30 coz nak kena siapkan keje. Camna tuh.
Rajin ker aku nak stay tiap2 hari. Stress oooooo

No comments:

Post a Comment