Feb 10, 2009

HARI CUTI

Cuti2 nih mang syok kalau gi jalan2 sebenarnya. Tapi bila duk pk budget, kang buatnya tangan aku gatal nak soping-soping dan soping camna??? Kang ujung bulan pon blm lagik nak korek tabung lak. Jadi lupakan sebentar hajat aku yang suci murni tuh.
Cuti 2,3 ari lepas aku bukan buat apa pon, pagi bangun bekpes, gi kedai beli lauk2 n pastu tgk budak2 ni ha, layan dorang main kejap, pastu tido kejap barang 30 minit, layan tv , tuh ajalah keja aku. Gi umah mama (MIL aku nih, MAK for my mom). bawak Ajim n Kimi. Yelah, mama bukan boleh tak jenguk budak berdua nih sari. Sengsara aja agaknya. Nasib baiklah umah dekat jer, 5 minit aja ngan keta. Takderlah teruk sangat.
Isnin, pagi bawak Ajim n Kimi bekpes kat NZ Curry House tu, pastu balik umah main2 ngan dorang. Plan nak gi Tasik Titiwangsa petang tuh, pukul 5.00 dari umah. Sampai2 aja hujan plak. Larik balik umah Mama. Mama dah siap tapaukan Pizza for us, maksudnya 1 utk my family and 1 lagik for my SIL aku. (Mama mithali nih).
Pukul 8.00 balik umah, tgk news pastu tido lah. Tu ajalah cuti nih nya programm, bosan ajalah.

No comments:

Post a Comment