Jan 4, 2010

TADIKA UNTUK AJIM

Kelam kabut sungguh aku tahun 2010 ni. Patutnya semuanya lancar macam yang aku rancang. Since ayah aku masuk hospital for operation jadi mmg semua macam tunggang langgang ler jawabnya. Dah nak buat camna.
Skang nih aku rasa cam stress skit coz Ajim belum lagi aku register tadika lagi. Since dia dah 5 tahun kena hantar pi school gak this year. Muz cakap hantar ajalah mana2 tadika pon skang nih. Aku plak nak sesangat Ajim gi tadika yang ada class Mandarin as extra language for him. At least ada 3 bahasa .. BM, BI and Mandarin.
Aku try gak tanya a few tadika ler setakat nih ada 3 pilihan
a) Krista Setiawangsa - Regisration Fee RM 1,115.00 exclusive of transport. Monthly RM 280.00 kalau tak silap aku.
b) Q-dees Setiawangsa - Reg Fee RM 1500.00 exclusive of transport. Monthly tak tahu plak. Tak nak cakap.
c) Smart Readers Wangsa Maju - Reg Fee RM 1750.00 exclusive of transport. Monthly RM 270.00.
d) TKC Setiawangsa - Reg Fee RM 880.00 saja. Monthly RM 220.00 inclusive transport tapi takdak Mandarin Class plak.
Jenuh duk mikir nih. Mana nak hantar Ajim. Still ada kosong lagi for this 4 school tapi kena pk pro & cons gak ni. Aku prefer Krista coz ada Mandarin class tapi transport charge lain pla.
By tomorrow kena register Ajim gak, kesian dia nak gi school sesangat dah. Dia kan dah besar dah of course semangat lebih nak belajar. Jangan hangat-hangat tahi ayam dah.

No comments:

Post a Comment