Oct 10, 2009

NGAH RALIT JENGUK SUSUIBU.COM

Sejak dua menjak nih aku rajin plak jenguk http://susuibu.com/ . Saja nak tambahkan pengetahuan , even dis is my 3rd child. Yalah rasa macam tak cukup ilmu di dada aja lagi ni bab2 breasfeed. Tak tahu napa rasa excited sesangat nak fully bf for my next bb ni. Bila duk baca entry2 kengkawan yang kat dalam tu rasa macam menyesal pon ada gak coz Ajim ngan Kimi dua2 tak fully bf. Macam Ajim, even dia prem aku sempat gaklah bf kan dia dalam 6 bulan. Kimi plak kesia sungguh bila pk kan coz aku nih kan a little bit manja n takder suppot sangat. Bila c-sect nak duduk bf kan mmg rasa sakit. And then macam fed-up sikit coz susu tak berapa nak kuar.
Bila duk pk2 sensorang, terniat di hati plak kali ni aku nak bf kan bb. Since breast pump pon still ada , elok lagi , aku ingat nak guna balik benda alah tu. Takderlah nyesal sangat kan. Insya-Allah moga niat baik aku nih dapat support dari Muz.
Dulu, coz aku c-sect semua kesian nak suh aku bf kan Kimi. Kena plak aku kan keje jadi macam malas2 plak. Teruknya aku masa zaman dulu2. Ish. Skang nih aku nampak bezanya antara Ajim ngan Kimi. Ajim even kejap aja bf tapi dia more active and susah skit nak demam. Kalau Kimi plak, panas or sejum skit nak demam aja. agaknya antibodi tak berapa kuat. Mmg ler FM nih ada yang okay tapi bl pk balik sesal tak sudah tu.
Harap2 ler azam aku kali nih menjadik. Tak tahulah kan kita tak tahu apa yang akan mendatang.
Apa yang ada kat SI ni banyak yanga ku boleh jadikan panduan. Ilmu baru tak salah kita nak tambah.

1 comment:

  1. insya allah,klu niat tu ade sure ade rezki tuk bby akan dtg nie..me pon sama gak..rase nk bf 2nd bby nt..hopefully,berjaya yer!cyaiyok..chaiyokkk!!!!

    ReplyDelete