Jan 26, 2011

CHINESE NEW YEAR

Dis year banyak benar rasanya aku dah amik leave. Hehehehe. Manjang aja ada hal . Start ngan cousin aku kawin, dua2 belah nak kena pi. Meaning dat aku kena amik cuti. Pastu anak buah aku plak ada hal. Nak kena jenguk dia kat Nilai. Next week plak Hari Wilayah, sambung ngan Raya Cina. Cuti sakan dibuatnya dua tiga menjak ni. Hari sabtu ni nak buat kenduri arwah FIL cukup 40 hari (sekejap ajakan dah 40 hari dia takder). Macam baru lagi aku rasa dia duk sakit kat umah, tup2 dah 40 ari pon. Isk. Sempena tahun baru cina, aku pon apa lagik, balik Terengganu ler sampai end of next week. Sakan beb. Ingat nak amik on 31st lagik cuti tapi Muz plak tak blh cuti. Nasiblah. So, send Ajim balik kg ngan Achu dulu. Apapon, entry skang tanpa gambo. Ops Dhia pon dah cukup 9 bulan dah. Still lagik merangkak. Berat pungkok sangat kot.

No comments:

Post a Comment